Dikuasakan oleh Blogger.

PERCUMA PANDANGAN @ KOMEN @ IKLAN TETAPI SILA GUNAKAN BAHASA YANG SOPAN.

PEMINAT KAMI @ JUTAWANTERNAK 2007- 2011

Khamis, Julai 26, 2012

Bekalan daging menjelang Aidilfitri: 1,498 lembu Australia tiba di Pelabuhan Bintulu

BINTULU 25 Julai 2012 - Perbadanan Pembangunan Ekonomi Sarawak (SEDC) menerusi anak syarikatnya, PPES Ternak Sdn. Bhd. yakin dapat memenuhi permintaan bekalan lembu hidup dan daging segar menjelang Hari Raya Aidilfitri.

Pengurus Besar SEDC, Soerdirman Aini berkata, ketibaan 1,498 ekor lembu dari ladang ternakannya di utara Australia awal pagi semalam adalah bagi memastikan bekalan daging lembu yang mencukupi sepanjang musim perayaan.

"Oleh itu kita harap umat Islam yang hendak menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Aidiladha tidak risau kerana kita sudah melakukan perkara sepatutnya dan yakin bekalan adalah mencukupi dengan tibanya lebih 1,000 ekor lembu itu," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas meninjau aktiviti pemunggahan lembu ternakan tersebut di Pelabuhan Bintulu, di sini hari ini.

5 ulasan:

Unknown berkata...

Hello, I would like to have sponsored write up in your blog. Would you please

kindly provide us the following information:

Blog URL:
Monthly Unique visitor:
Price per write up:
Price per posting(we write it):
Blog visitor type:

You may contact me by this email: yapliren@gmail.com

Thank you.

Unknown berkata...

assalamu'alaikum. saya menjual suplemen untuk lembu,domba,kambing,ayam agar ternak cepat gemuk.harga Rp984000 isi 24 bottle (volume 12000cc)
HP +6281226246538

vapor malaysia mister e liquid berkata...

Salam semua. Kepada penternak yang memerlukan khidmat diagnosis cacing pada ternakan boleh hubungi says. Tq 0192671281

Unknown berkata...

Рекомендую- проститутки Киев 200

Соблазнительная, озорная, игривая, сексапильная, обворожительная, стройная, восхитительная, нежная, изысканная, грациозная, развратная, эффектная нимфа.... Милый в цену за часик входит секс и минетик. О остальных услугах можешь узнать позвонив мне….. Честность — лучшая политика, особенно когда подкреплена деньгами.

Tanpa Nama berkata...

Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.